דיילי טלגרף

דיילי טלגרף

דיילי טלגרףאנגלית: The Daily Telegraph) הוא עיתון בריטי אשר נוסד בשנת 1855. עיתון-האחות שלו, סאנדיי טלגרף (The Sunday Telegraph) נוסד בשנת 1961.

היסטוריה

בשנת 1986 רכש איל המדיה קונרד בלק את העיתון באמצעות קבוצת הולינג'ר שבבעלותו (ב-1989 רכש גם את עיתון הג'רוזלם פוסט)[1]. בשנת 2004 נמכרה הקבוצה לדייוויד ופרדריק ברקלי, תאומים בעלי אמפריית מדיה בריטית, בעסקה בשווי 1.3 מיליארד דולר[2].

היקף המכירות היומי הממוצע של הדיילי טלגרף ידר משיא של כ-1.5 מיליון עותקים בשנות ה-80 של המאה ה-20, לכ-360,000 עותקים ביום, נכון לשנת 2018[3].

על פי סקר של MORI אשר נערך בשנת 2004, 61% מקוראי הטלגרף תומכים במפלגה השמרנית בהשוואה ל-31% מהאוכלוסייה הכללית.[4]

עובדות כלליות

  • בית המערכת: קנרי וורף, לונדון
  • נטייה פוליטית: שמרני
  • בעלים: סר דייוויד וסר פרדריק ברקליי (sir David & sir Frederick Barclay)
  • עורך: ג'ון בריאנט (John Briant)

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רישיון cc-by-sa 3.0
This article is issued from Hamichlol. The text is licensed under Creative Commons - Attribution - Sharealike. Additional terms may apply for the media files.